Arran dzień pierwszy

Poniedziałek, 19 września 2011 · Komentarze(2)
Kategoria 7 plus, foto, GPS
Z samego rana spakowaliśmy się (ja i moja siostra Magda) i pojechaliśmy na pociąg. Z Edynburga do Glasgow. Z Glasgow mieliśmy od razu się przesiąść na pociąg do Ardrossan, ale zagubiliśmy się na stacji i musieliśmy poczekać na następny. Spowodowało to, że spóźniliśmy się na statek na wyspę i mieliśmy trochę czasu, więc pokręciliśmy się po okolicy.
Trochę wiało.
Potem załadunek na statek i przypływamy no Brodick. Pytamy w informacji, gdzie jest nasz nocleg, pani nam mówi i ostrzega, abyśmy uważali, jak będziemy jeździć, bo kierowcy tu są fatalni.
Zostawiamy bagaż i planujemy zrobioć pętelkę mniej więcej przez pół wyspy. Droga wiodła wzdłuż wybrzeża i spodziewałem się płaskiego profilu, jednak taki nie był. Nadciągające chmury zmusiły nas do skrócenia trasy, choć i tak deszcz nas dopadł. Jednak przy ok. 4 kilometrowym zjeździe do Lamlash dodawał adrenaliny, Kona tylny hamulec ma prawie wyłączony z użytkowania, przez zgiętą tarczę, i musiałem hamować tylko przednim, a serce bolało wolno jechać i ostro mknąłem po krętej dróżce.
Ostatecznie wróciliśmy prawie cali mokrzy.
Poniżej ślad z jazdy po wyspie, trochę km też zrobionych na dojazdy do stacji i statku.

Wyjazd ze statku © guniamaster

Takie widoki towarzyszyły © guniamaster

Magda i Holy Island © guniamaster

Uwaga wiewiórki © guniamaster

Magda stosowała się do oznaczeń na jezdni, dlatego czasem zostawała trochę w tyle © guniamaster

Ja a w tle latarnia i szpiczasta wyspa © guniamaster

Nie ma jak to powojażować rowerem po obcym kraju :)

jaswaliszko 18:37 czwartek, 29 września 2011

Jak przeczytalam "Nadciągające chmury zmusiły nas do skrócenia trasy" pomyslalam jakze milo ze strony brata za przemilczal moja fatalna kondycje,ale pod przedostatnim zdjeciem nie mogles sie powstrzymac i przemyciles drobna zlosliwsc.Dzieki ze na mnie tyle razy czekales i wybacz prosze brak polskich znakow wiem ze to rani Twoje oczy.

Magda 22:18 środa, 28 września 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw